Denna dagen, är ett liv

Då jag hade förväntat mig "A hell" på dagens träning, blev jag positivt överraskad att jag överlevde! Det kommer kännas i benen imorgon, garanterat! Men på måndag så ska vi sparka lite fotboll också, vilket jag ser fram emot!
Efter träningen körde jag hem Jannike, som idag också hon var med och lekte med Salisbury City Football club. Sen träffade jag Emelie över en picknick i Elizabeth park, mycket trevligt!! Vi pratade om allt (som har hänt under de senaste två veckorna som vi inte träffats) och lite till! Tillsist blev det för kallt om tårna så vi fick nöja oss för kvällen.




ps. Idag gick min "tandställning" sönder... (nej inte av en seg kola!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0