Aqua fit

Om jag ska vara ärlig mot mig själv och mina älskade (fåtal) läsare som jag har kvar, så blev det ingen rask promenad för min del tidigare idag... i sista stund ändrade jag mig och tog mig en lång varm dusch istället! MEN kvällen till ära har jag varit på vattengympa - vilket var galet roligt! Jag har bara testat på det en gång innan (då hemma i Sverige) och det var lika roligt, jobbigt och svårt som jag minst det. Camilla gjorde mig sällskap, vilket var skönt - då vi både kände oss som grodor i för djupt vatten vissa stunder. Jag tror det kommer bli kämpigt att ta sig upp ur sängen imorgon bitti... insida lår fick storstryk! Hoppas verkligen att det blir ännu en härlig vana - att ta min rumpa och pallra mig dit flera gånger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0