24 dagar kvar

Som när man räknade ner dagarna till julaftonskvällen. Första avsnittet på julkalendern har börjat, 23 kvar. Idag bokade Simon biljetterna - om 24 dagar landar han här i England, två timmar ifrån där jag befinner mig just nu. FATTA!!! ♥

Så mina kära vänner och familj, när kommer ni?




Men det är inte bara glädje som sprider sig i min mage idag. Camilla åker hem på tisdag, idag var sista gången jag såg hennes glada ansikte på väldigt länge. Hon har dock lovar att hälsa på efter sommaren, jag och Emelie har till och med gett henne ett presentkort på en chailatte som kan utnyttjas så fort hon kommer tillbaka. Tills dess får vi svenska flickor hålla ihop helt enkelt.

Igår blev det alltså lite avtackning... Emelie jobbade så vi anslöt oss till hennes bar, tog ett par drinkar och försökte spela biljard. Ibland glänste jag till och storspelade, men mina resterande försök till att få ner mina gula klot i hålen vill jag inte tänka på.

Planen idag var att åka till Southampton för en liten shoppingrunda. MEN, då Camilla sorgligt nog, vrickade foten igår, och den ser ut som en tennisboll idag, blev det inte av. Det får helt enkelt bli nästa gång!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0