20100724

När jag hade tagit mig samman efter filmen imorse, tog jag tillsammans med hunden en redig promenad på en timme. Trodde det skulle vara lite små kallt ute - visade sig vara galet varmt/kvavt - höll på att smälla av! Men en härlig promenad i alla fall.

Min plan var att idag ta en liten annan variant, än min ordinarie runda som jag brukar promenera/springa. Närmare bestämt den variant på runda som jag tog min första vecka här i Salisbury, då jag gick vilse. Jag har inte gått den sen dess, alltså 2 månader och 3 veckor sen. Det syntes kan jag säga - totalt igenvuxet! Jag gav det ett försök, men efter att ha blivit bränd på ett dussintals brännässlor gav jag upp, fick gå samma väg tillbaka igen - och blev bränd av samma dussintals! De första två bilderna här nedanför visar vad jag menar med igenvuxet.


  


Väl hemma i huset igen fick jag mig en pratstund med Mamma, Pappa, Tomas, Olav och
Ann-Catrin. Efter lunch också med Simon, som förövrigt landar här hos mig om 4 dagar!

Senare på em./kvällen mötte jag upp med samma glada tjejer som jag träffade igår kväll + en pratglad Emelie som återigen känt på livet som Au pair (bara för helgen). Hon blev glatt påmind om av vad hon inte saknar. Och jag blev återigen glad över att jag har en BRA Au pair familj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0