20100720

Idag är det tisdag... det känns som kanske torsdag! Att tiden ibland kan gå så långsamt?

Efter att jag hade lämnat av ena pojken i skolan idag, tog jag min kudde och hade en otroligt bekväm power nap ute på familjens nyinförskaffade studsmatta. Varför har jag inte gjort det förut?


I söndags träffade jag igen Jannike och Irene, den här gången över en lunch och picknick inne i Salisbury. Mycket trevligt som vanligt! Jag köpte även en heliumballong. Nej, inte till mig själv - utan till den äldsta killen här i familjen som har sin 5:e födelsedag imorgon. Jag tänkte smyga upp med din till hans rum om en stund, så att han ser den när han vaknar. Ibland är jag allt lite klurig!


Jag med ballong. Min tyska au pair vän Jannike. Min italienska au pair vän Irene. Dagens intag av chai latte.


Igår hade jag min 3:e träning med fotbollslaget, som bestod av enbart fitness... behöver jag ens nämna att jag har träningsvärk idag? Morgondagens träning ska dessutom bli "A hell" som tränaren beskrev den med, med en massa löpning i uppförsbacke... grejen är att jag vill inte veta innan den startat, om träningen ska bli ett helvete eller inte! Men men, jag får bita i det sura äpplet och tänka på mina favorit jeans som ligger där hemma i Sverige och väntar på att min rumpa ska passa i dem igen! Efter träningen imorgon ska jag dessutom träffa Emelie, vilket var allt för länge sen sist!


ps. Idag bokade mamma och pappa sina biljetter. De kommer hit den 5:e augusti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0