Jag måste bara skriva att...

ikväll har jag varit så himla duktig, vill bara ge mig själv en sån där varm klapp på axeln. Först jobbade jag och stod i, sen bar det av till Legs, bums and tums. Väl tillbaka i huset efter en varm dusch, satte jag igång med att städa badrummet som nu är helt skinande rent. Sen gjorde jag pojkarnas lunchlådor inför imorgon och nu har jag precis röjt lite här på rummet. Känns hur bra som helst!

Själv så tycker jag faktiskt att jag förtjänar att sova nu, så att jag kan vakna upp med en underbar träningsvärk imorgon. MEN så enkelt kan det ju inte vara här i världen. Nu ska jag nämligen skissa lite inför min sista lektion i interior design som kommer hållas imorgon.


ps. Idag lekte jag tillsammans med Jannike och Irene britter och bakade scones.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0