20101205

Söndag kväll.

Nu ligger jag här i sängen efter ytterligare en super helg. Fredagen då jag faktiskt för omväxlingens skull inte satt barnvakt på kvällen, hade jag och Janne movie night med sleep over hos Irene. 

Äntligen efter mycket tjat från alla håll och kanter så tog vi oss igår iväg till Bath. Vilket jag inte ångrar för en sekund, jätte mysig tripp. Dock väldigt väldigt mycket folk. Gårdagen avslutade jag med en helt oerhörd god Lasagne på Boston Tea Party. Sen hade jag & Olivia pyjamas party hos Irene.

Men dagen till ära har jag inte haft några som helst planer – helt underbart! Jag blev ett par stålmannen trosor rikare, alltid något att se tillbaka på den 5 dec -10.



Med den bilden, säger jag nu godnatt. För nu ska jag sova och drömma om min nästkommande söndagsmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0