20100812

Onsdag kväll. Ligger här i sängen, men vet att det inte kommer vara länge till. Jag måste upp och göra lunch lådor. Då föräldrarna i familjen är i Bath över natten blir det till att slita hårdare för min del. Måste vara redo att jobba strax innan kl.06:45, när pojkarna vaknar.

Det är verkligen tre späckade dagar som jag har framför mig nu. Tror som vanligt att jag har försökt pressa schemat för mycket... vi får se hur det går. Vill som vanligt hinna med så mycket som möjligt... och lite till. Men något som  jag är säker på, det är att på söndag, kommer jag vakna upp i en galet mycket bredare säng än den som jag ligger och balanserar i just nu.



ps. om 70 timmar landar jag på svensk mark igen!


Kommentarer
Postat av: Nöt

Vilken säng då?



=)

2010-12-10 @ 18:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0