Min semester



Hann träffa många nära och kära, skratta många långa skratt, prata mycket svenska, få många kramar och fick stanna upp ett tag för att bara andas ut - på min härliga semester hemma i Södertälje. Tråkigt nog var det många nära som jag inte hann träffa och en fin vän som jag inte fick möjligheten att träffa. Antar att man inte kan få allt... även fast det är svårt att inse ibland. Trots det, fick jag en jätte fin semester!

Nu är det bara för mig att bita ihop och ta mig igenom mina tre månader som jag har kvar här på ön. Ska verkligen försöka ta tillvara på varje dag, ta in allt - liksom och sörpla i mig all engelska som jag kommer över. Tänker bannemig inte komma hem och staka mig fram på mina få engelska stavelser som jag kunde när jag först satte min fot här i april.

Nu är det nya tag som gäller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0