Hem ljuva hem

Borta är väldigt bra på många sätt. Man upplever nya saker (=får ny erfarenhet), ser nya miljöer, träffar människor man aldrig skulle ha skymtat annars, man kan lära sig ett nytt språk ec ec....

MEN hemma är fanemig bäst!! Enligt mig.
Familj, vänner, sängen, kylskåpet, doften, vattnet, maten, toaletten, ec ec ec ec!!! Det är liksom galet skönt att vara hemma!
Dock varar det bara i några dagar till för min del (för den här gången). På torsdag bär det tillbaka till UK. Tillbaka till den vardagen som jag ska leva i  nu, i ytterligare 3 månader.

Men innan dess, ska jag ta tillvara på dessa dagar jag har kvar här - så det så! Därför ska jag nu kila ner till stan och dricka en svensk chai latte med min fina vän Evelina!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0