Back to work

Idag var det första dagen på jobbet efter min semester på två veckor. Jag har inte så jätte stor arbetslivserfarenhet, men jobbigare jobb har jag varit med om. Trots det, känner jag mig galet sliten just nu. Då den äldsta pojken fortfarande har sommarlov, har jag idag jobbat från kl.07:30-18:00. Observera att det är utan någon som helst rast (förutom toalett besök, dessa får jag göra helt på egen hand). Jag måste hela tiden vara till hands och till lags för denna 5 åring. Men det har sin charm måste jag erkänna! Som jag nästan väntat mig, så somnade jag innan middagen, vaknade med ett ryck när jag i sömnen råkade snappa upp ett svagt rop: Elin, supper is ready.

Nu ska jag helt enkelt sova vidare. Imorgon väntar en repris från dagens upplägg på arbetstider.


Helgen med mamma och pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0