20100830

Träffade pojkarna imorse för första gången på 2 veckor. De hade mycket att berätta må du tro. De ville berätta allt de varit med om, problemet var bara att de ständigt pratade i mun på varandra. Till sist började vi med handuppräckning. Men det var ett riktigt kärt återseende, hoppas det håller i sig..!

Efter att i detalj fått veta pojkarnas senaste två veckor åkte jag in till Salisbury för att äta en sen frukost med Jannike. Blev en galet god macka och två muggar med chai latte på Starbucks för min del (dock i två olika omgångar). Snart vankas det middag med min Au Pair familj och sen ska jag pallra mig in till Salisbury igen för att möta upp med Jannike och ta en springrunda. Har inte gjort någon form av träning nu på 2½ vecka, så får se om benen viker sig eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0