20100815

Idag tog jag en väldigt välbehövlig sovmorgon. Sen bar det av till Downton (strax utanför Salisbury) för att spela en Friendly. Jag fick dock bara spela i ca. 35 minuter... kanske lika bra, då jag ständigt längtade till sängen. Vi vann med 2-1 (tror jag). Min insats var nog godkänd, kunde gått sämre, kunde gått bättre.

Förutom att sängen och sova har funnits i mina tankar under dagen, har morgondagen dominerat totalt! För IMORGON åker jag HEEEEM!!!! Tiden kunde inte heller passa bättre. Just nu, efter den här veckan av alla veckor här - är det nu som jag behöver komma hem som allra mest! Det kommer bli galet underbart!

Ikväll har jag (precis som jag gjort under hela helgen) umgåtts med Emelie och Jannike. Fredagen (13:e) blev det att utforska nattlivet i Salisbury, lördagen utforskade vi (nästan) vartenda plagg på Primark i Southampton och ikväll satt vi alla tre i Emelies säng och kollade på Remember me som spelades på min dator. Filmen var för övrigt otroligt bra!



ps. Imorgon vid den här tiden befinner jag mig i SÖDERTÄLJE !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0