20100808

Nu sitter jag här nyduschad efter att ha spelat en träningsmatch med fotbollslaget och därefter vinkat av mamma och pappa. Det var ett riktigt kärt återseende! Att jag dessutom får se dem igen om 9 dagar är inte heller fy skam! Jag åker nämligen HEM på semester nästa måndag och ska spendera 10 nätter i det avlånga landet!!!!! Hoppas på att vädret slår om igen - till det där tropiska, som jag hört så mycket om hela sommaren.

Helgen med föräldrarna har varit super härlig! Vi har sett mycket, ätit gott, skrattat mycket och helt enkelt bara haft det skönt. Det var jätte kul att se lite mer av England än vad jag gjort innan. Igår tog vi till exempel en tripp till Stonehenge och en till kusten. Såna utflykter som jag kanske inte skulle ha gjort annars, om inte mamma och pappa kommit. Att jag dessutom slapp att köra var en bonus! Även fast jag hade velat trycka till den där gaspedalen ibland ;)

utanför


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det var JÄTTETREVLIGT! Det är verkligen fint där i och kring Salisbury! Men det där med gaspedalen!?! Fortare går inte att köra i de där gröna tunnlarna, det är bara ni som bor där som inte förstår det! 'Slow down' stod det ju överallt, är ni inte läskunniga?

Kram! Mamma

2010-08-09 @ 22:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0