20100805

Idag kommer min kära mamma och pappa hit till ön. Tanken var att de skulle plocka upp mig nu om en timme, på vägen från flygplatsen. MEN då minstingen här i familjen har gått och fått 39°C blir det att sitta barnvakt som står på programmet för min del. Tycker framför allt synd om minstingen... han mår verkligen skit rent ut sagt. Men patetiskt men sant, så tycker jag faktiskt synd om mig själv också!





Tog den här bilden igår kväll, från husets baksida. 
Tänkte att jag kunde dela med mig av den...


Kommentarer
Postat av: Alison

heej! jag ska nog åka till west wellow som au pair precis utanför southamton snart så om du vill snacka adda mig på msn:) alison__@hotmail.com

2010-08-07 @ 18:21:29
Postat av: Alison

alison__@hotmail.com *

2010-08-07 @ 18:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0