power walk = power nap

Egentligen har jag tänkt att ta en lång promenad varje dag.. men eftersom att jag igår kände att en rejäl förkylning var på gång, blev det ist en varmt välkommen power nap för min del. Något som jag rekommenderar för samtliga! (Och nej Mamma, det ska inte bli en ond vana).

Imorgon ska jag ha min körlektion... är inte alls nervös :|
Att köra i en okänd högerstyrd bil på vänster sida om vägen.. observera att vägarna här i Pitton (samhället som jag bor i utanför Salisbury) är ca 3 meter breda, utan någon som helst väggren – känns grymt bra. För dem som vet vad jag menar: "Det känns lite pirrigt"!! MEN familjen har haft två stycken Au Pairer tidigare, vilka båda har krockat med bilen en gång var, tredje gången gillt för mig då? Jag kan ju alltid hoppas på att landa mjukt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0