20100427

Idag var min plan, att på min lediga tid ta en promenad och fota lite. Det är inte riktigt likt mig att skriva något som nu kommer... men det är stört vackert här (A) !! SÅ jag bestämde mig för att låta folket hemma i Sverige ta del av allt det "vackra". MEN jag kan säga så mycket som, att en mix av att jag är dålig på att ta bilder och att det är svårt för en(/min) kamera att verkligen ta in hur fint det verkligen är i verkligheten, så blev bilderna mindre bra! Jag kan meddela att jag har verkligen kämpar för att ta dessa halvdanna bilder! Jag gick nämligen vilse det första jag gjorde. So enjoy!

                 


När jag hörde talas om Salisbury trodde jag att det var en liten stad, ungefär som Södertälje. Men när jag var inne i Salisbury centrum igår (10 min från där jag bor med bil) upptäckte jag att Södertälje centrum är som en fjärt i vinden i jämförelse. Om jag gick vilse det första jag gjorde här på "landet"... kan jag bara ana hur många gånger jag kommer gå/åka vilse där!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh det ser mysigt ut Elin :)hur mår du? hur känns allting? hur är familjen ? beätta! sköt om dig <3

2010-04-29 @ 12:29:51
Postat av: Elin

Det är mycket mysigt ska du veta :)

Jag mår bara bra, håller på att vänja mig vid allt det nya.. Än så länge känns allt jätte bra, hoppas på att det hållier i sig!! Nästa vecka börjar jag jobba "på riktigt" och köra barnen till och från skolan, så jag är lite nervös för att köra vilse ;)

Familjen är jätte trevlig, men jag känner dem ju inte så bra ännu, men det kommer väl det också så småningom! Hoppas allt är bra med dig också Emelie <3

2010-04-29 @ 16:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0